Black Friday Aparate Foto

Și weekendul care tocmai a trecut l-am petrecut într-un vulcan inactiv de peste 1000 de ani în care se găsesc multe scoici de mare, ceea ce e dubios rău. Am fost și-ntr-un castel cu istorie nu tocmai încântătoare în care nu am reușit să fac poze. Din vulcan am adunat pietre și scoici. Sună de parcă aș fi fost la mare. Să vă povestesc drumul? Dorm două ore, la cinci și ceva ies pe ușă să prind trenul de 6 și. Toate bune și frumoase. La o cafea amară văd cum fuge trenul fără mine. Bine că nu-mi luasem bilet, urma să iau din tren. Apoi aștept. Aștept. Cu S. alături. S. voia să plece. Nu-i mai ardea de plimbări și nimic. Eu nu și nu, stai că mergem. Ne bem noi cafeaua-n gară. Acum șase, imediat nouă. Hotărâm să ne retragem la mine, următorul tren fiind undeva în jur de două. Frig de-ngheață apele.  O luăm la pas. Urcăm la un moment dat în tramvai, brusc într-un autobuz care ne duce-n direcția greșita, apoi pe jos, timp în care o muscă de cadavre-mi vizitează părul care după ce mori continuă să crească. Ajunse mâncăm, eu îmi iau suplimentele alimentare, mă strâmb de câteva ori, facem din zi ziua de vorbit în engleză să devenim deștepte, și apoi ne întoarcem în gară. Prindem un personal, stăm două ore în picioare, pe scări, pe unde mai apucăm, la un moment dat ne-am făcut rost și de loc, s-a zis cu frica de alomerație. Mă panicam numai fiindcă oprea cam brusc, și din cauza înghesuielii nu vedeam că-s stații, credeam că-s ceva defecțiuni, neobișnuită pe distanță lungă cu personalul. Și vedem Brașovul. Șase seara. La opt prindeam umătorul tren. Mergem în mall-ul de lângă, ne luăm ciocolată și alte prostii care îți ridică moralul după atâtea ore nedormite și undeva pe la șapte și revenim. Urma să mergem spre Sighișoara, la jumătatea drumul dintre Brașov și Sighișoara. Pui de țigani/rromi încearcă să ne scuipe-n cap, se bat pe acolo, aruncă cu pietre/ bolovani, cutii de bere găsite din care scurg și ultimul pic și apoi le trântesc în capul cui nimeresc. Calmitate, calmitate datorită faptului că S. are un ciob în buzunar pe care nu-i e frică să îl folosească și eu am credință. Ni s-a zis să urcăm în primul vagon, în care sunt români. Ne-am urcat în primul vagon din coadă. Am nimert-o. Miros de rahat, de prelandez, de nespălare, de rachiu ieftin și așa mai departe. Timp de o oră și. Citim din „acid clorhidric”. Îmi imaginez cum îi dizolv pe toți. În jur de nouă jumate ajungem. Mâncăm, dormim, există rai. A doua zi începem cu plimbările și pe bună dreptate a meritat tot efortul. Ne-am fotografiat în fel și fel de ipostaze. Și S. tot repeta: dacă aș fi avut un aparat calumea… de-aș fi avut… . De-ai fi avut eram ohoho. A mers și așa. Dar cu un aparat mișto făceam din călătoria asta ceva de admirat și peste ani, nu doar din memorie. Și fiindcă tot am ajuns la aparate foto, S. dacă citești astea, cei de la Melarox de black friday au reduceri care fac cu ochiul. Mai multe detalii găsești pe gediblog.com.  Eu voi detalia altundeva amintirile din călătorie. Revin cât pot de repede.

Leave a Reply

