iar despre pici

Zilele astea mă tot împiedic de pici. Țin să repet că îmi plac câtă vreme nu-s ai mei și nu mă bagă în seamă, că de nu, ca oricare om cu capul pe umeri mă cobor la mintea lor și devenim inamici (Cam asta am făcut zilele trecute; unul dintre verișori mi-a spus cu mâna pe inimă că mă iubește chiar dacă sunt inamicul lui numărul unu/ m-a bucurat să aflu că are mai mulți, că na, e-n neam/ să vă amintesc și de cel de cinci ani? când mă sună, suferind de logoree la o vârstă atât de fragedă, ca să-i retez și să-i întorc pe scurt dorul înapoi încep cu: dar ce înseamnă aia? dar cealaltă? aaaa… dar nu-mi explici cum trebuie băiete, mai încerci? aia ce înseamnă?/ și imediat îi pasează telefonul mamei lui/ să te tot distrezi cu Bianca). Și picii ăștia apar ca după ploaie. Chiar în timpul ăsta se nasc câțiva. Nu că te sperie? Și nu știi cum or ce vor ajunge. Unul va lua locul unui manelist consacrat, altul pe al unui criminal în serie, al unui hoț de buzunare, al unui etc. Lista-i lungă. Pe mine mă sperie nașterile cum mă sperie și morțile. Toate sunt fie un început fie un sfârșit, fie amândouă simultan. (Mai degrabă înclin către cea din urmă). Ce-i spectaculos? Ca se naște cutăriță și dai mai mulți bani să-l îmbraci decât să te îmbraci pe tine. Deși e mai puțin material, lucrul în sine îți golește buzunarul. D-aia nu cumpăr haine picilor când le vine ziua. De la mine primesc chestii care expres conțin șurubelnițe, să încline spre o meserie de viitor, un bărbat/ o femeie bine trebuie să se priceapă la toate. Dar hai să mai vorbim și despre voi. Am găsit un magazin ieftin, pe unde probabil eu nu voi da, dar îl recomand apropiaților, de unde poți achiziționa lucrușoare pentru cei mici, așa că uite aici  patuturi copii ieftine. Iar aici scaune auto copii ieftine. De acum probabil bag în cadouri și cuie, ciocane, să-nvețe să și le facă singuri.

 

One thought on “iar despre pici

Leave a Reply

