„din an în an”

Moș Nicolae al copilăriei mele avea barbă albă. Nu știu cum se făcea dar în majoritatea anilor, veneam degerând de la săniuș, sorbeam pe furiș din țuica fiartă a bunicii și coceam prăjituri. Trebuia să-l așteptăm ca la carte, îi lăsam și lui o ceșcuță pe pervaz alături de câteva bunătăți. cu cât creșteam cu atât puneam mai multe, sperând să vină și mai bogat anul ce urma. Moș Nicolae știam bine că e amărât. Așa-mi spuseseră. De obicei îmi aducea multe dulciuri pe care mă chinuiam să le termin în noaptea respectivă cât să le mănânc apoi și pe ale celorlalți. Nu am fost niciodată chibzuită. (Încă mă chinui). Amuzant e cum, ca și astăzi, în ziua de cinci făceam curățenie generală în colțișorul meu. (crezând că trece cu vederea răspunsurile pe care nu trebuia să le dau și le dădeam părinților, faptul că dacă nu pățeam ceva nu mă învățam minte și nu eram deloc ascultătoare… și tot așa. – deformație profesională). Și acum mi-a mai rămas doar să aștept. Îmi place să aștept. Să nu aștept mult. Și să aștept ceva care sigur vine și nu mă lasă cu ochii în soare, că soare nu-i, e ger, și nici cum să reacționez nu știu. (Mi-am mâncat pe fugă toate dulciurile trimise de mama de moș, așa că ce, eu să-mi pun? Vine el moșu și nu rămân goale, că am fost cuminte, n-am ieșit după 8 seara din martie până acum decât o singură dată, am băut doar cola, ceaiuri, din când în când cafea și apă plată, am atins stadiul de 3 țigări pe zi în ultimele două săptămâni, am alergat după un cerșător să-i dau o eugenie, am început să-mi îmbrățișez sufocant colega de cameră în scop terapeutic, merg la baschet patru ore pe săptămână, ce mai, sunt exemplară, parol!)

2 thoughts on “„din an în an”

  1. – Bună!
    – Bună, bună!
    – Raif, ai fost cuminte?
    – DA!
    – Ţi-ai terminat lecţiile?
    – DA!
    – Ce ţi-a adus Moşul?
    – DA!
    – Ce? 🙂
    – Sucuri şi dulciuri.
    – Atât?
    – Eh, uneori nu îmi aduce ce-mi doresc eu.
    – Altceva?
    – O portocală.
    – Minţi!
    – Eu NU mint niciodată!
    – Când ţi-a venit ideea?
    – Pe Edgar Quinet.
    – Şi s-a îndeplinit! Ce am învăţat de aici?
    – Că un bărbat inteligent poate fi deştept ca noaptea dar până şi noaptea se luminează când se crapă de ziuă.
    – Alta mai ştii?
    – DA dar…
    – DAR?!
    – M u l t e lucruri r e l e se spun despre femei dar n i c i o d a t ă cât sunt de a d e v ă r a t e.
    – Mulţumesc!
    – Mulţumesc!
    – Mai ai vreo dorinţă?
    – DA!
    – Care?
    – Să intru în Spaţiul Schengen!
    – Şi se poate?
    – M-AM OCUPAT PERSONAL!
    – Egoistule, alta?
    – Să-i pun o întrebare Biancăi.
    – Care?
    – Bianca, vrei Schengen în 2014 cu data de 15 martie? Facem schimb!
    – Şi aştepţi răspuns?
    – NU SE VEDE? 🙂
    Sună telefonul:
    – Alo… DA! … Numai sex aveţi în cap! Şi V O I ?!
    – N O I AVEM SEX-APPEAL!
    😉

Leave a Reply

