cu și despre D./ haha

A trecut și moșul. M-am distrat copios. Aseară D. și-a făcut un breton căruia nu mi-am permis să-i fac complimente. Nu mă pot obișnui. Nici ea nu se obișnuiește. Pe la nouă și S. rostea fără intonație: ups. Cu foarfeca-n mână în fața mea. Bine, ce reușeam să văd din ea. Din ce în ce mai clar, cu o tentativă de breton pe care îl acopăr cât pot. Și cui întreabă mă victimizez pe loc și mai mai că nu-mi mai arde de stat la taclale. Astăzi am fost fericită având singure probleme: bretonul care e și nu e (noroc cu uleiul de ricin sper să-mi crească repede) și părul rubin (mă prinde, ce să mai zic.). Aseară și M. s-a ales cu breton. Veselie mare la noi. Am ieșit să-mi joc mințile (de a căror existență încă mă îndoiesc, și apoi mă îndrept repede) la noroc, acum trei seri la poker, acum două la remi ca aseară s-o dăm pe table. Îmi place-n căminul ăsta. Când am revenit, victorioasă, patul meu plin de cărți, foi, caiete, haine. Patul de lângă: primitor, cald. Și n-am stat pe gânduri. Mi-am luat perna și mi-am făcut loc lângă D. D. care mi-a vorbit trei ore continuu despre mâncare. Despre mâncarea pe care noi n-o mai aveam și ne amăgeam cu eugenii. D. ține cură curei. Pe la patru și un sfert ningea. Nu știu când am adormit. Mi-a fost bine, în brațele ei ușor durdulii (muahaha/ știu că citești asta). D. nu e nici scundă nici înaltă, cu părul șaten deschis (confundată ușor c-o blondă), literată, partea proastă fiind că suntem în aceeași zodie și parcă ne vedem în oglindă, excluzând culoarea părului, noul ei breton, petrecutul timpului liber și kilogramele în plus sau în minus. (Niciodată nu am plăcut oamenii grași, între noi fie vorba; și ea e… e mare. Atât de mare încât uneori scoatem ușa să-i facem loc, și apoi îi chemăm pe băieții de la 22 să o pună la loc. Ei sunt voinici tare. Îmi plac.) 

Mă trezesc ca după un film de groază. Sânge, noroi, topor, copil. – Motive. Încerc să le deslușesc la primul contact cu realitatea. D. trage de mine. Uitasem că-i acolo. Patul ei are mai puține arcuri. Îmi repetă să-mi opresc alarma. Avem telefoane la fel. Îmi repetă să-i opresc alarma. Îi trântesc telefonul și mă strâmb, încât arăt mai rău decât personajele din vis pe care încă mă chinuiam să le descifrez. Mă întorc în patul meu aglomerat. Dau de două ori din picioare. Se eliberează. Mai trag de-o oră cu pătura trasă peste cap ferindu-mă de cei care nu mai știu ce-i aia consistență. Și cum închid ochii îmi apare el și el, iar el. Mi s-a luat atât de tare de el, încât îmi imaginez deseori că nu există. Nu funcționează de fiecare dată. Și-n astfel de momente, după cum m-a învățat verișorul meu de cinci ani, îmi cânt în minte, mie ca pentru mine blocându-mi orice tip de gânduri ce nu își au locul: lalalala, cântec fericit. Același vers de cât mai multe ori. Obsesiv. Scoțându-mă din minți. Și apoi mănânc pentru două ore. Trag niște haine care să-i facă pe oameni să mă vadă ca pe o bucată de carne, să mă privească fix de la gât în jos, să nu se prindă ce-i cu mine, o iau din loc.  Și mă întorc peste șase. Drumul spre casă cel mai greu. Cu o foame de-aș fi mâncat un om. Totuși încă mai am puțină răbdare păstrată bine pentru zile negre (că-s colecționară) și pentru prima oară îmi fac spanac. Nici nu știam că-mi iese. Și mă pricep. Prăjesc un ou. Îl pun peste. Amestec cu usturoi. Și pentru ciorbă nu mai e loc. Asta o mănânc mâine cât timp pregătesc altceva. C-așa e viața o joacă. Nu știu de unde atâta energie. Încă n-am somn. 

2 thoughts on “cu și despre D./ haha

  1. Bianca, cu timpul ai sa intelegi ca era mai bine asa decat varianta in care ajungi acasa , iti umpli burta cu sarmale cu smantana si sa adormi cu mana pe telcomanda in fotoliu doar cateva minute pana vine flamandul de la munca, cu nervi si ifose. Sa continui? 😛

Leave a Reply

