de zi cu zi

Și iar mă mint. Și trec cu vederea bipolaritatea altora. Ziua de azi a trecut repede. Spre deosebire de ieri, a fost liniște; pace; să nu zic armonie că exagerez (poate mâine). M-am relaxat în clasici și n-am scris/citit nimic (fără să arunc vina pe nimeni/ o zi pierdută/ o zi în care deși nu te prefaci oare trăiești?). Am negociat ca pe vremuri în piață și m-am distrat copios de una singură.  Nu m-am prefăcut că nu exist (în astfel de momente se duce și bateria telefonului să-mi cânte-n strună și nu mai sunt îngrădită cu nimic). Ba chiar o scurtă ieșire de seară nu strică. Rotula stângului îmi face probleme. Încep să mă joc de-a insensibila, sper să nu-mi iasă. 

4 thoughts on “de zi cu zi

  1. “(fără să arunc vina pe nimeni/ o zi pierdută/ o zi în care deși nu te prefaci oare trăiești?)”-imi plac toate articolele tale,te urmaresc cu placere.

Leave a Reply

