Comparatie pachete hosting web Gazduire.ro vs. altii

În ultimul timp am reuşit să-mi stric crunchbang-ul mult iubit (relaţia cu manjaro n-a durat mai mult de două luni, a urmat ceva mai bun pentru: dacămăsuperitedaulaschimb – numele maşinăriei de pe care vă tastez-. Şi învăţată să tot migrez din braţele reci ale unuia într-ale altuia… am stricat-o şi p-asta), să nu pot reveni la el, abia aştept să-i strig:  Crunchbang, vin acasă! Îl părăsisem pentru Slitaz, n-aveam de gând să stau departe decât o zi, două.  SliTaz-ul e tipul ăla mișto, cu o mutră de-ți ia mințile, până te-ai apropiat suficient cât să închegați o discuție. Și dus a fost. Iar Crunchbang-ul e colac de salvare, tipul care te iubește necondiționat și știe că deși tot mai ieși cu unul, cu altul, tot în brațele lui ajungi. Crunchbang-ul îți fredonează:

„Oh I know that the music’s fine

Like sparklin’ wine, go and have your fun
Laugh and sing, but while we’re apart
Don’t give your heart to anyone

And don’t forget who’s takin’ you home
And in whose arms you’re gonna be
So darling, save the last dance for me”

Şi apoi m-am jucat în stil zen pe zenwalk. Toate bune şi frumoase, până n-a acceptat tastatura-n română. Or fără diacritice nu mai ştiu să scriu. Ale tinereţii valuri. Şi a trecut şi asta. Aştept. Ne revedem curând. După haosul dintre mine şi sistemele de operare m-am supărat pe oameni. Că oamenii fie că vor, fie că nu, te dezamăgesc. Şi n-ai cum să n-ai aşteptări din moment ce îţi oferi umărul lui Cutărescu, şi el îţi zice că vine şi faceţi, totul spre binele lui, însă când vine momentul să dispare subit. Cutărescu sunt trei persoane (fie patru), care bănuiesc că se ştiu şi nu au nevoie de reclamă. Că la stricat imagini mă pricep.  Reproşuri n-am. M-am certat singură. M-am certat fiindcă mi-am luat nişte responsabilităţi de care n-aveam nevoie şi nu pentru mine. Că mereu ies de fraieră. Mă aglomerez cu sute de lucruri. N-am învăţat încă să refuz, or să încetez din a-mi oferi ajutorul. De ce să-i ajuţi dacă nu vor să fie ajutaţi? Uite, aici e chestia.  ei vor să fie, dar nu fac nimic spre a fi. Apoi, am dat de o teorie drăguţă; Cum explici relaţia de simbioză: În stomacul tău sunt nişte bacterii. Le zicem: bacterii prietenoase. Ele nu pot să trăiască fără tine. Tu nu poţi trăi fără ele. Asta relaţie amoroasă, nene. Câtă vreme le hrăneşti, ele îţi fac bine. Câtă vreme nu, nu mai ţin cu tine. Bacteriile mele sunt prietenoase şi aşa rămân. Nu mai am nevoie de plante şi animale ca să simt că am grijă de ceva. Îmi sunt suficiente, mă transformă-n om disciplinat. Şi apoi am văzut că mulţi nu ştiu pe unde să dea de găzduire web, la preţ bun. Dacă arunci un ochi la pachete de web hosting de la gazduire.ro alegi webhostingul pe placul tău şi ieşi bine. Altă explicaţie simplă, rapidă, şi închei, lăsându-vă să vă convingeţi sigur. Există webhosting dedicat – serveşte nevoile unui singur client; partea proastă fiind preţul, care-i ridicat; , shared-aici mai mulţi inşi împart aceleaşi server web, partea bună fiind preţul totuşi trebuie să te aştepţi să nu funcţioneze cine ştie ce-, reseller – fiind client poţi deveni în acelaşi timp gazdă- şi gratuit -şi cel din urmă e cel mai cel, din câte se pare, e moca, de multe ori nu ai domeniu ci subdomeniu -. Toate astea, detaliate, le găseşti pe www.presaonline.com.

Să aveţi o săptămână frumoasă!

Leave a Reply

