Poze cu fototapetul de la Deco-perete.ro

Ultimele trei zile au fost dubioase. Vă tot spuneam acum ceva timp că nu pot să adorm la ora trei. Dacă mă apucă ora trei trează, adorm la patru. Și totuși adormisem pe la un două și. La trei cade o cutie în mijlocul camerei. Mă trezesc brusc, aprind lumina, ies din cameră și nu mai intru până la patru. Dimineața mă trezesc cu sânge curgând din nas. De obicei curge de la tensiunea mare. Eu sunt hipotensivă. În timpul zilei aflu că a murit prietenul altcuiva, al uneia dintre colegele mele. Să se odihnească în pace. Am rămas singură. Apoi a venit S. Când a ajuns aveam pielea de găină și o curățenie lucie. Spălasem până și pe jos deși nu era săptămâna mea. Trebuia să-mi țin mintea ocupată. Să fiu în priză. Nu-mi ardea de nimic. Apoi am început iar s-o fac pe eroina, să promit lui cutăriță că-l rezolv până diseară cu nu știu ce proiect, pe cutăriță cu nu știu ce eseu… chestii  de care de obicei în perioada asta nu ai timp fiindcă le ai pe ale tale. Dar uiți de ale tale când vezi că alții au nevoie de ajutor. Chiar dacă lor nu le pasă de tine. Tu ești mai bine decât ei. Te doare întreaga omenire dacă n-o faci. Nu te poți abține. Acum nu te cerți, doar îți amintești de cum ești. Îți reproșezi peste câteva zile, când intri în pană de timp. Ce-i drept mi-e dragă scrisoarea a doua. Și Iliada… fiindcă mai întâi a fost cuvântul, și apoi odată cu el, a apărut Homer. Și ți-e drag să citești și să scrii despre Ahile. Chiar dacă îți trebuiesc 7 pagini despre omul în fața modernității, câteva proiecte pentru luni, două spețe… să nu mai zic de licență; și așa mai departe. Bun, să închei cu asta.

Astăzi am asistat (avut de recuperat prezențe/practică pedagogică) la ore de logică. Clasa a 9a. Am fost 9 A. Prima lecție a fost la clasa a 9a-A. Extraordinar. Deja în clasa aia exista o Bianca, exista un Bogdan, exista o Roxană, un Mădălin… Existam toți. Parcă ne vedeam…Unii precopați cu deseneul, alții cu cititul pe sub bancă, alții stând ghemuiți, timizi. A fost amuzant. Apoi au urmat alte clase, și alte clase, dar am rămas cu gândul la a noua A. Ah, și e nasol să predai la liceu. PRea multă gălăgie. Îți termină plozii altcuiva sistemul nervos. Iar salariu nici n-ajunge pentru suplimentele alimentare.

Și să n-o mai lungesc, voiam să vă dau idei de cadouri. De cadouri pe care le-aș primi bucuroasă. Deși am ieșit dezamăgită de pe http://ramonalengyel.wordpress.com fiincă se vede că e scris în grabă, incorect gramatical & so on. Singurul plus pe care-l are: mi-a amintit de deco-perete.ro un site fain, care-ți merită atenția. Ba chiar vreau și eu un fototapet. Poze, detalii găsiți doar accesând link-ul. Revin la agitația mea, la joaca de-a ajutatul, de-a făcutul curățeniei, mâncării, căci nu-mi lipsește ciorba proaspătă de zi cu zi, orezul, spanacul… d-astea rapide, de-ale studenților, mimând un „a la mama acasă”.

Leave a Reply

