de cu seară

Fricile au devenit parte din mine. În fiecare zi încerc să înving câte una. Mă motivez repetându-mi „be better than you were yesterday”. Ieri însă n-am urcat în tramvai. Și când am mers să-mi iau calciu și magneziu, farmacista, întrebându-mă pentru ce iau, aflând și-a schimbat atitudinea. Devenise dintr-o dată: calmă, caldă. Cum să nu te agite? În fiecare zi câte o frică… în tramvaiul cutare a fost așa, în metrou așa. Demne de evitat. În mașină n-a fost. Și n-o să fie. Și pot să mă plimb în voie, asta dacă mănânc două lămâi ca pe portocală înainte, să nu mă bage-n ședință răul. De carnet n-am dat. De frică să nu fac altora rău. Îmi place că am început să am un somn liniștit. La 11, 12, pun capul pe pernă, îmi continui „filmul” în minte, și tadam, la șapte-opt sunt în picioare. Adevărul e că nu foarte energică, motiv pentru care mi-am schimbat ritualul, din cafea și țigară am trecut, la apă călduță cu lămâie pe stomacul gol, doi morcovi, un măr și un bol cu cereale fără gust. După toate astea muzica veselă la mama ei acasă. Și zilele mele nu au de ce să nu fie bune. De fapt… ieri mi-am învins o frică. Nu pot sta în locuri agitate. Și a fost un dezastru locul în care am ajuns. Cum s-a ridicat tonul, cum mi s-a luat suflul. Îmi venea să mă ridic și să plec. Dar am stat. Am băut apă și m-am calmat. Nu-mi plac oamenii nervoși. Le preiau stările. Și numai de asta nu am eu nevoie. Revenind la mașină. Îmi place să mă plimb. Mai mult cu trenul ce-i drept, dar e mai rapid cu mașina. Nu știu prea multe despre mașini, în schimb. Și cum stau prin preajma băieților și-ncep să deschidă astfel de subiecte, mă uit ca la felul nouă. Recent am luat parte fără să vreau la discuții despre preturi imatriculari. Cei de la servicii-imatriculare.ro au o experiență de peste 8 ani în domneniu, din ce am aflat ulterior. Ceea ce le oferă o mai mare credibilitatea. Oferta lor include preluarea documentelor, pregătirea dosarelor și a formularelor care trebuie întocmite pentru fiecare instituție în parte,achitarea tuturor taxelor aferente fiecărei înmatriculări auto precum și predarea actelor ce atestă înscrierea în circulație a mașinii clientului (din ceea ce am găsit pe servicii-imatriculare.ro). Astfel dacă ai nevoie de o firma imatriculari. Acum ai recomandarea mea. Poate vă interesează, poate vi se pare utilă, voi cei ce aveți cu adevărat habar. Astfel fie că ai nevoie de o înmatriculare, radiere or pur și simplu obținerea unor duplicate ale actelor tale auto or actualizarea lor apelând 031-4322567 ai consultanță gratuită fie că ești persoană fizică sau juridică. Enjoy!

Leave a Reply

