ce-am mai….

Îl ultimul timp l-am descoperit pe Camilo Jose Cela, s-a așternut liniștea, am vizitat Meniu a la carte, două piese la Odeon, o emisiune la sport fm și pe 26 recit la poetika în club A. Totul se așterne lin, eu care nu mă pricep să vorbesc despre mine. Am încercat să evit locurile aglomerate, dar tot în ele ajung. Cu cât eviți mai mult ceva, cu atât îl atragi, bănuiesc. Nu mi-am mai pus cine știe ce întrebări, am tot încercat să-mi răspund la cele atârnate-n cui. Și e mult de muncă. Am mai reînviat un vis pe care-l băgasem în categoria: „astea duc spre faimosul nicăieri”, am fredonat primăvara lui Vivaldi de repetate ori, am ascultat și para Cat Stevens – Wild world, fiindcă deși altora li se pare o piesă tristă, mie a naibii de veselă. Am descoperit câteva site-uri gen: incaltaminte, altele de citit într-o viață, m-am mai abonat la câteva reviste, am dat peste oameni mișto prin simplitatea lor, am scris și rescris două proze de care nu-s încă mulțumită, una probabil o să apară mâine pe semnebune, mi-am lovit genunchiul drept mai rar decât obișnuiam să o fac, am purtat discuții interminabile cu cei care-mi sunt dragi, cu cei care nu-mi sunt dar merită să-mi fie, cu cei pe care nu i-am mai văzut de multă vreme și mă sperie că tot ce rămâne, tot ce contează cu adevărat e schimbarea,  există aici și dincolo de. Mi-am  tot făcut planuri. Când plănuiești, nu iese. Dar de data asta n-are de ales. O să iasă. Despre asta veți afla în zilele ce urmează. Că sunt pro cumpărături online v-am tot scris. Așa că dacă mă interesează/ vă interesează haine barbati TinaR. Pe lângă haine, accesorii… habar n-am ce se mai poartă. Accept recomandări oricând, oricum.. Să nu uit de incaltaminte dama. Încălțămintea mea încă mă ține. Cu hainele e mai nasol, că nu poți purta în două locuri aceleași lucruri. Dar trece și asta. Noroc că există mașină de cusut.

3 thoughts on “ce-am mai….

Leave a Reply

