ce-ți e și cu iubirea

Astăzi m-a apucat un dor de ducă. Și Bianca nu ezită. Una două am colindat palate peste mări și țări, m-am luptat cu balauri, am salvat de câteva ori planeta, am cuprins universul în lung și-n lat în mai puțin de două clipe. Și apoi mi-am amintit că „Toți iubim. Toți purtăm în inimile noastre florile iubirii, și mai pe urmă, dupa ce iubirile au murit, în aceleași inimi purtăm cenușa iubirilor. Cenușa rece a iubirilor moarte…” după cum scria Zaharia Stancu. Și așa… cu sau fără de cenușă m-am ascuns în spatele unor cărți cu coperți groase de cuprind gândurile întregii omeniri visând la zile mai ușoare, în care pricep că nu iubesc pe nimeni și nu mă mai cert pentru asta. Treaba asta cu iubirea pentru mine-i mai mult tabu. Niciodată nu știu când apare, cât ține și așa mai departe. Dar pe iubire n-o întrebi cât ține. Nici când apare. Dacă apare-i clar că ține. Mai tentantă aici pare ideea de iubire, iubirea de iubire, iubirea de a crede că iubești altceva-n afara iubirii. Poate că d-asta n-a venit. Și nici nu țin să-i amintesc de mine. N-o aștept. N-aș da momentele astea pentru ea nici dacă… nu știu. M-a apucat fiind perioada aia-n care toți se sărută pe la colțuri, în văzul lumii, fără rușine și-mi întorc stomacul pe dos, la propriu. Deja-mi apare finalul filmului: și au trăit fericiți fiecare pe drumul lui nu știu câți ani de acum înainte. De cele mai multe ori cu mici/mari regrete. Și odrasle nedorite. Ar trebui să se facă sex mai puțin. Și ar trebui să se mai caute restaurante bucuresti. Să nu mai iasă oamenii doar în bodegi. Să se avanseze nițel. Tu ce ai facut pe 24 acum două luni? Ai avut grijă? Serios. E suprapopulată planeta (Sau cel puțin așa ne mint ăștia). Motiv pentru care mulți se tem de un al 3-lea război mondial. Unii scriu cărți întregi despre cum numai oamenii cu un anumit iq ar trebui să procreeze. Așa că: dacă ai de gând să-ți faci de cap, protejează-te. Dacă nu e iubire, protejează-te dublu. Dacă e iubire,  nu ai un anumit iq, ai făcut-o ai făcut-o și s-a întâmplat drăcia totuși, deși o să-ți repet: ți-am spus eu!; mai ai o șansă caută restaurante nunti și ai grijă să nu mă chemi. Nici nu știu ce mi-a venit cu postarea asta. Mă supără cumva atmosfera. Și lipsa cenușei. De fapt, doar atmosfera. Mă întorc la colindat hotare, până la următoarea, numai de bine!

2 thoughts on “ce-ți e și cu iubirea

  1. Sa fie sarcasm,,asta e intrebarea 😀
    Good writing skills you have there,nu serios,te urmaresc mai des .

    Cat despre iubire si radacinile ei,ei bine putini sunt cunoscatori.Noi doar ne hranim cu frunze a ceea ce odata ,demult copacul a dat roade .

Leave a Reply

