ce atât dor?

Să-mi tot zâmbesc.

Când ți-e foame, îți potolești foamea. Când ți-e sete, îți potolești setea. Dar când ți-e dor, cum îți potolești dorul? Ar trebui ca dorul să vină cu tot cu instrucțiuni de folosire. Nu știam cum e să-ți fie dor. Și mai ales să-l simți, să nu te doară, să nu-l dori, să trăiți unul cu altul așa. Îl scoți în lume, timid se închide-n tine și-și face simțită prezența într-o noapte. Mi-ar plăcea să fiu dor. Dar nu neapărat al cuiva, or rostit de cineva, cine se mai încrede în vorbe-n zilele noastre? Să fiu un dor, fără să dor, de care să nu ți se facă dor.

A, săptămâna trecută m-am luat de mână și m-am scos În parc, nu ratați prima mea ieșire la teatru scrisă.

 

2 thoughts on “ce atât dor?

  1. Oh, nu-l mai văzusem demult pe Jean Gabin! 🙂
    Cât despre dor… ehe, nu există nici leac, nici norme de conduită în bune relații cu el – mereu e un ceva care îl răscolește și asta dă de furcă serios… 😉

Leave a Reply

