departe

Prinsă într-o licență inutilă c-un război la graniță. Ar  fi titlu de posibil roman pe care nu l-ar citi nimeni. Mă scoate din sărite situația din Ucraina. Și am trecut peste părțile în care mai știam ce-i ăla calm and so on. Aflăm tot ce vor americanii să aflăm. În presa românească dai numai peste știri traduse de pe cnn. Am visat că lumea se termina la șase și mai aveam timp. Am visat asta cu mult timp în urmă, acum visez soldați care mă pun să încercuiesc cât de neutră sunt. Mă fugăresc și dau peste delfini în băltoci. Așa vise să tot ai. Mai visam și mascați pe motoare deranjați de existența mea. Se puseseră să mă caute tocmai pe mine. Și mă ascundeam în case dărâmate, cerșind medicamente pentru alții. Chiar te marchează chestiile astea. Degeaba ne începem antrenamentul, degeaba avem o condiție fizică exemplară, vine o bombă și ăia suntem. Și acum faza cu tinerii între 20-35 de ani în regim de urgență, carne de tun nu alta. Dar cui îi pasă? Omul bagă bere, e dezinformat, habar n-are pe ce lume trăiește și mai mai că-mi vine să uit care-i realitatea. Ce nu-mi vine să cred, e cum în secolul 21 încă avem grădini zoologice și nu putem duce un război diplomat. Chiar atât de înapoiați? Serios? Istoria o cere? Mai mai că-mi vine să-mi iau lumea-n cap. Dar ce mă fac cu ea? Bună de mediator sunt. Îmi iau mașină de pe un site de vanzari masini (că se poartă totul în online, până și-n unele țări poți vota de acasă) și  ajung unde văd cu ochii. Numai că am un secret: de fiecare dată nimeresc într-un loc mai rău, nu știu cum se face, dar nici în ale luatului deciziilor n-am fost pricepută vreodată. Până data viitoare, să ne citim cu bine, întregi: nu căutați adevărul, că n-aveți ce face cu el.

3 thoughts on “departe

  1. nu voi înțelege niciodată pe ce criterii supra-naturalo-extra-terestre funcționează creierele conducătorilor noștri… unde-și țin inimile? au iubit vreodată? din ce lut au fost plăsmuiți? cât le cântărește conștiința? un „om” nu ar fi capabil să provoace ceea ce tocmai se întâmplă…

    1. Cum nu? Trebuie recunoscut cel mai puternic, în cazul de față the big bear. Și pe bună dreptate, că la arme nu-i întreci. Cât despre ai noștri, să-l tot faci cu ou și cu oțet pe Ponta.
      Politicienii nu vorbesc politică.

Leave a Reply

