activitate

Ce bine mă simt când e doișpe și casc. Parcă plutesc, zău. Așa mi-s de trei zile. Alaltăieri am adormit înainte de doișpe și m-am trezit la 9 jumate, iar aseară la doișpe și un pic și m-am trezit la 9. Mâine plănuiesc să mă trezesc la 8-8 jumate. Să vedem dacă-mi iese. După ce mă pun pe picioare o să fiu în al nouălea cer. Dulce oboseală, dulce somn fără vise de care nu prea am avut parte anul ăsta :D. Astăzi am avut motiv să vizitez lumea, ba chiar să și socializez, încă mă pricep, înainte îmi era tare ușor, acum nu-mi mai vine, nu mai găsesc rostul.  Timpul trece repede printre femei. Am bălmăjit despre viitorul ăsta incert, despre cum nu o să vină o schimbare în bine, despre inutilitatea diplomelor, despre restaurante italiene. Despre pizza si paste, despre cum o să-mi iau sacul de dormit în spate și o să dorm în cort pe la vechi amici (să am intimitate) viitorul an, așezat frumos în mijlocul casei. Hăhă.  Azi m-am simțit cumva vie. Mi-am amintit și de prima oară când mi-am văzut filmul preferat, ploua, era început de toamnă… vreme de citit poeme și văzut filme franțuzești, dar mie L. îmi recomandase niște dialoguri faine … așa că îmi făcusem o limonadă și băgasem before sunrise, apoi before sunset și în curând voi băga before midnight! Abia aștept! Nu-mi vine totuși încă. Mi-e frică :D, din ce-am citit pare dezamăgitor. O să-mi iau o doză mare de curaj într-o zi și na. Spune-mi despre tine: cum era atmosfera când ți-ai văzut prima oară filmul preferat? 😀

Mai apoi mi-au revenit niște amintiri pe care le-am regretat. Am regretat timpul meu pierdut aiurea. Și apoi mi-am amintit că ăsta se cheamă progres, că fără să fi fost așa și pe dincolo și fără să fi trecut prin asta și cealaltă nu aș fi ajuns ceea ce sunt. Nu că ceea ce sunt acum e ceva ok, mai e mult de lucrat la mine. Încă-n proces de umanizare, fără să posed destule virtuți. Cine știe mâine poimâine ce vă mai zic, ce mai fac. Și acum la recitire!

Leave a Reply

