:)…

„Mai trebuie să facem încă multe lucruri:
să măturăm curtea,
să stropim margaretele,
să ne scuturăm aripile și să le pictăm din nou
cu culorile pe care ni le oferă ziua.

Să cântăm la chitară
și să aruncăm în vânt semințele
să înghesuim într-un altar secret
durerile noi pe care ni le pregătește ziua.

Trebuie să facem multe lucruri;
să regăsim cântecul vechi și pierdut,
să bem apa, să străbatem pământul,
în timp ce știm că acum este ziua noastră.

Și să facem umbra prizonieră
(suferă de coșmaruri cumplite)
este nostalgică și plină de nebunii;
ne face să devenim tragici în mijlocul zilei.

Trebuie să facem multe lucruri!
Să deschidem soarele, să ne ridicăm cortinele
căci vom avea suficient timp
să bem umbrele când ziua se va încheia.”

( poezie de Matilda Casazola)

3 thoughts on “:)…

  1. 🙂

    – Bună!
    – Bună, bună!
    – Am auzit că pleci în Sighet.
    – Într-adevăr.
    – Pe ce dată?
    – Ar trebui pe 17 octombrie 2014. Cineva trebuie să ţină linia Schengen.
    – Unde te găsim?
    – Voi consuma un meniu în Bucureşti-Nord. Ştii, prin zona în care e amplasat încă un panou de plecări. Mai modernizaţi gara asta?
    – Dacă ajungi?
    – Dacă ajung încerc să scriu un comentariu pe http://semnebune.ro: Am ajuns în Sighet. Şi nu mai intru un an de zile! 🙂
    – Dacă nu ajungi ce faci?
    – Dacă din varii motive nu pot ajunge mă întorc înapoi. Dar nu te baza pe asta, de ajuns tot ajung.
    – Dacă ar exista vreun motiv s-ar găsi unul.
    – Dacă n-ar mai fi niciunul mi-aţi anula călătoria şi nu ar fi profesionist. Sunteţi profesionişti?
    – Dacă ajungi?
    – Dacă ajung mă aveţi pe mine şi e suficient. Intrăm în Schengen din ianuarie, cu puţin noroc.
    – Dacă ajungi şi promiţi că te întorci înapoi eşti îndrăzneţ.
    – Promit!
    – Dacă promiţi eşti tare! 🙂
    – Dacă promit… Eu promit multe şi de obicei, de fiecare dată, îmi ţin promisiunile!
    – Dacă ai ajunge înapoi cu bine ce-ai face?
    – Dacă ajung înapoi scriu pe https://biancadobrescu.wordpress.com: Am ajuns.
    – Dacă intrăm în Schengen?
    – Dacă aş pleca definitiv din ţară ar fi indicat.
    – Dacă pleci te mai întorci?
    – Dacă m-aş mai întoarce n-ai afla. Nu-i nimeni să mă aştepte în prag. Zoia Alecu – Încă un tren.
    – Ascultă, Raif, eşti oricând binevenit în ţară.
    – Dacă iarna vine mai devreme ajung. În octombrie!
    – Dacă scrii comentariul ăsta ce faci?
    – Să aveţi grijă de voi! Cel puţin până pe 17 octombrie nu mai intru. Sunt nicăieri şi totuşi pretutindeni. Sâmbăta viitoare voi fi acolo unde ţi-am spus. Nu stau mult. 🙂
    – Drum bun, Raif!
    – Eu sunt… (aici câteva secunde tăcere, întors cu spatele, Raif se pregăteşte să iasă din birou)
    – R A I F !
    – Am citit undeva că originalul valorează întotdeauna mai mult decât o copie.
    – Raif, nu vreau să te pierdem!
    – Prezenţa mea acolo va mai însemna ceva. Nu pot să scriu aici. Mă găseşti şi în ziua plecării, unde ţi-am spus. Consumăm ceva şi plec. Misiunea ‘Blanca’ a început!

Leave a Reply

