scriam despre…

Am fost lovită tare. Eu care ziceam că ce-i aia dragoste că pe ici și pe dincolo m-am fript. Dragoste la prima vedere între mine și Manjaro. Dacă până acum consumam trei sferturi din viață pe Ubuntu și Mint, păi sunt gata s-o consum pe toată pe Manjaro (sper să nu zic doar așa, că na, știm bine: începuturile sunte cele mai faine). L-am instalat de dimineață ușor sceptică și de atunci nu mă mai satur de el. M-am jucat ce m-am jucat și mă tot joc (adică mi-am făcut de cap, că nu-s gamer). Cât o să continue? A avut noroc, aseară încercasem și Jolicloud dar nu, nu-i de mine. Mi-e teamă numai să nu mă fure altă distribuție Linux mai încolo. Că na… stabilitatea dă nasol ( și-n plus nu mă pricep în a întreține o relație). Cochetatul cu cele două menționate mai sus deși nu s-a sfârșit complet (căci Ubuntu încă-i instalat pe pc-ul mamei) s-a răcit surprinzător. ( mă înțelegeți, femeilor le place să cocheteze, greșesc? bine, mie îmi place să cochetez) Na, nu te întorci la trecut, trecutul nu-ți mai aparține. Și trebuie să vă zic, pe cuvânt, că nu mă așteptam. Adică știți bine că nu-mi place să mă implic în relații, mi se pare că pierd vreme inutil. De data asta însă e diferit. El e așa… cum văd eu bărbatul ideal. Simplu, rapid, cu un aer elegant, suficient de imatur (fiind abia la început), momentan calm (nu mi-a dat erori…oricât mi-aș fi băgat nasul), îi sunt suportabilă și nu ne vorbim. Asta-i cea mai bună parte, când ești convinsă că ți-e destinat să nu fie nevoie de cuvinte ca să meargă treaba. Ce atâta comunicare? Ce-i prea mult strică. În plus l-am avertizat că nu mă întorc la nimic și că sunt o pacoste plăcută. Așa că e ceva stabil. Sper să fie serioasă chestia asta, că prea m-am amăgit și am mimat iubirea … (e urât să nu știi să iubești, să nu poți să înveți, să nu-ți placă nimic). De lumea auto nici nu mai zic, de cele ai multe ori evit subiectul…mi-ar plăcea să-mi bag nasul și-ntr-acolo, dar gata cu cochetaul, parol, însă pentru nelămuriți acestea sunt ofertele la piesele auto care fac cu ochiul. Și pe comunicarepublica.ro trebuie să intri, neapărat. Sisteme de operare și lume auto, întotdeauna am fost un haos calculat. Întotdeauna am fost…cum n-am fost? Nici nu mai știu. Și nici ce să vă scriu în încheiere. Poate să aflu că avei o relația de lungă durată cu o mașinărie? Dar care din ele? Cea pe paru roți? Cea din fața căreia-mi tastați?

Leave a Reply

