să vă spun și despre el :)

E genul ăla de tip de care n-ai vrea să te lovești vreodată, fiindcă apoi trebuie să dai nas în nas cu mine, care de cele mai multe ori mă arăt fioroasă. Așa că nu ai vrea să mă deranjezi.

Are un zâmbet drăguț. Dacă n-ar fi avut o dantură mișto, nu cred că l-aș fi lăsat să mă ia de mână și să mă scoată în lume. Mă descurc, așa cum am făcut-o întotdeauna. Și pe lângă mutra lui drăguță, îmi dă replici care mă scot din sărite (iar eu când îmi ies din minți, habar n-aveți unde ajung, de întors mă întorc de fiecare dată, niciodată la fel). Așa m-a cucerit. Sau l-am cucerit. Niciodată nu ne punem de acord când vine vorba de asta.

Era prin august, locuiam la etajul șapte. Mi-a luat gumă turbo, din întâmplare. Atât i-a fost. De atunci îmi place să-l miros. Aș putea sta, așa, în brațele lui uitând să mai fiu. În timpul liber nu îmi desenează conturul, se pierde printre betoane.

E stângaci când mi se destăinuie și asta mă face să-l iubesc mai mult. Nu-i bai, că și el mă iubește.

N-ar recunoaște că e pupăcios, ci, colac peste pupăză, ar spune că vezi doamne, eu sunt cea care începe totul…Dar mă știm, nemuritoare și rece…

Știe să spună și povești. Ce mai, lângă mine o să îmbătrânească, că doar sunt o pacoste plăcută.

One thought on “să vă spun și despre el :)

Leave a Reply

