oul și telenovela. mă, până la urmă votăm?

”Deloc liniștită, înjurând printre dinți după dezbaterea de alaltăieri seară dintre Ponta și Iohannis, înghit cu noduri un sandwich pe-o bancă aproape de Regie. Mă văd întrebată de-o doamnă, mai pe la 40 de ani, dacă e în regulă să se alăture, chipurile, tot pentru prânz. Rânjesc nițel, deloc stupid ca ăla de aseară, și negreșit grăbesc lucrurile, joc frumos rolul de sociabilă și începem să dialogăm.

Te-ai uitat la Master Chef?, mă întreabă. I-o tai repede, cu un aer sec, nu, m-am uitat la confruntare. Eu și încă 3,5 milioane ne interesăm de cine are să ne conducă.”

Și dacă vrei să citești mai departe despre Oul și telenovela.

One thought on “oul și telenovela. mă, până la urmă votăm?

Leave a Reply

