Bine. Întotdeauna sunt bine.

Şuşoteam de zor pe carul mare, croşetând stele măreţe care vor apărea într-o zi la tv pe la voi. Fericire pe ici pe colo, prin mine… Explodez de atâta, nici nu ştiu ce să mai fac cu ea, să arunc în voi? Nu mă mai satur să nu contez pentru alţii decât atunci când nu au pe cine învinovăţi pentru mizeria în care se scaldă de bună voie sau pur şi simplu îi invadează singurătatea ori decăderea în tentativa de a-şi depăşi condiţia.
Îmi place al naibii de tare postura în care pozez de cele mai multe ori, nulitate simpatică, da, asta sunt, o nulitate care-şi duce veacul pe filele unei cărţi uitate de prea mult timp, cu care nu mai ai ce să faci, de care te-ai plictisit. Până şi necunoscuţii băgăcioşi de seamă sau în seamă mă încântă, enervându-mă, provocându-mă să-i ignor.
Pe fiecare pagină îmi ridic în slăvi mutra ştearsă de lacrimi. Suport totul cu uşurinţă, de obicei zâmbesc celor care-şi aruncă cuţitele-n mine şi mă nimicesc mai tare. Ţipetele altora fac să tremure fiecare bucată de carne ce stă lipită de trupul meu uscăţiv, dar niciodată nu mi-a venit să trântesc cu ei de toţi pereţii. Calmitate dimineaţa, la prânz şi seara. Mă hrănesc numai şi cu ea. Nu schimb regimul, îmi place stabilitatea, rutina, deşi în fiecare zi mă bucur de ce am făcut ieri sau alaltăieri ca şi cum ar fi prima oară. În cutiuţa mea, frumos aşezată pe atriul stâng, îmi stau paginile cele mai importante: prima oară când m-a părăsit şi am simţit că mor de fericire, ziua în care mi-am luat tălpăşiţa şi-am plecat de acasă – numai lacrimi de bucurie îmi săturau setea şi primul job de care nu am făcut rost niciodată.
Câteodată din prea multă răbdare de care mă îmbolnăvesc îmi vine să plănuiesc uciderea-n masă.

One thought on “Bine. Întotdeauna sunt bine.

Leave a Reply

