orașul – geometrie

te-ai gândit că poate suntem niște forme geometrice perfecte a cărei denumire n-a imaginat-o nimeni?
astăzi am fost, m-am visat, m-am scuipat: geometrie
am prins diferite forme, cât să mă încadrez decorului din 104
orașul tot – geometrie
spre piața Alba Iulia, m-am scos din sărite
și-am coborât două stații mai devreme, la Traian,
și acolo ce să vezi?
pătrate, dreptunghiuri, semicercuri se făleau în culori
care mai de care mai aprinse
orașul ca o nebunie
orașul geometrie

Leave a Reply

