Vezi dacă ți se potrivește (horoscop 23 aprilie) ^_^

Berbec: Poate că tot ce-ți lipsește e o îmbrățișare sufocantă care să-ți amestece oasele Lasă pentru câteva momente încăpățânarea și cedează. Ești om. ( A la Ann Hood: I have learned that there is more power in a good strong hug than in a thousand meaningful words.)

Taur: Ți-ai făcut rutina de dimineață și ai făcut înconjurul tuturor grijilor pe ziua de astăzi. Acum ți-ai revenit, te-ai relaxat și te gândești la filmul pe care o să îl vezi diseară. Avem timp pentru toate.

Gemeni: Astăzi nu-i nevoie să arunci cu banii mai mult decât o faci de obicei, în chibzuința ta. Vei petrece timp frumos alături de cei dragi și e posibil să vezi și un melc.

Rac: Ai tot făcut schimbări, te-au tot răsfățat cu toții, e vremea să depui puțin efort și să-ți îndrepți drumul către o altă meserie. Când nu se poate, nu se poate. Ți s-a luat de situța actuală de la muncă, așa că go for it. Ai șanse să-ți găsești locul de muncă pe care ți l-ai dorit dintotdeauna. Oh, ce scria Confucius? „Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life”.

Leu: Dacă ai tot primit lămâi și nu ți-ai făcut limonadă, mai ai o șansă. Lucrurile poate nu vor decurge bine în proiectul pe care vrei să te axezi, numai că doar hazul de necaz are rost în situația asta. Și acordă atenție persoanelor de sens opus, doar știm că atunci când nu merge pe un plan, sigur o ducem mai bine pe altul.

Fecioara: Te descurci în tot ce întreprinzi, pictezi, scrii, cânți, chiar dacă o faci cu pași mici realizezi că toate se completează, că te întregesc. Zilele îți sunt din ce în ce mai luminoase, șansele de promovare îți aduc zâmbete largi. E timpul să adormi spunându-ți: și mâine a fost o zi bună!

Balanță: Pare să fie prima zi în care spui stop văicărleilor. Iep, există viață și după asta. Astăzi n-ai chef să atragi atenția, să-ți povestești problemele nesemnificative nimănui. Parcă o tură cu bicicleta pe o astfel de vreme și un schimb de mesaje siropoase în care să nu crezi, plus planificarea interviului pe care-l vei lua cu brio și în sfârșit vei spune stop neajunsurilor financiare, sunt activități care să-ți prezinte mult mai mult interes.

Scorpion: Iar ai dreptate și toate lucrurile bune din lume fix la tine-n casă au ajuns. Ai poftă de viață și te gândești cum să-i faci fericiți pe cei dragi. Bate-i mai puțin la cap, spune-le povești mișto dacă e cazul să deschizi gura și întreabă-i ce au mai făcut din ultima vreme, fără să asculți doar ca să răspunzi. Știm că ce faci tu e super tare.

Săgetător: Pentru a fi de succes trebuie să taci și să faci. Ce mai aștepți? Nu căuta popularitate. Nu căuta laude și nici critici. Toate astea îți mănâncă timp și la urma urmei doar timp avem. Urmează-ți țelul după propria schemă, fiindcă vei avea parte numai de voie bună și realizări pe măsură.

Capricorn: Nu te mai compara cu nimeni, Astăzi, cu calmitate, acceptă-te așa cum ești. Dacă nu reușești, încearcă puțină simplitate, oferă eleganță. A îi învăța pe ceilalți este forță, a te învăța pe tine este putere, scria Lao Tzu.

Vărsător: Te grăbești, cu capul în nori. Uiți de fiecare dată că nu destinația contează ci drumul. Trezirea! Dacă o iei pe scurtătură, ajungi mai repede dar pierzi tot farmecul și te lipsești de bună voie de veselia de la final.

Pești: Nu lua fără să dai nimic de la nimeni. Trebuia să acorzi o atenție de nedescris tuturor lucrurilor care se întâmplă în jurul tău și nu în jurul altora. Și nici în tine, ci pe lângă tine. Știm că se poate.

18 thoughts on “Vezi dacă ți se potrivește (horoscop 23 aprilie) ^_^

      1. O daaaa, nu prezint chiar toate trăsăturile clasice ale acestei zodii (bine, le posed, dar nu sunt așa evidente întotdeauna)

      2. 😀 vei râde, eu nu cred în zodii. Am vrut să colaborez cu o revista de femei iar ca probă de lucru mi-au dat să scriu horoscopul, apoi mi-au zis că-s omul potrivit iar per articol îmi dau 1,5 lei :)), m-am amuzat, le-am zis că e sclavie și am zis, ia uite nene, pot să scriu horoscopul, ia să-l pun de acum pe blog :))))

      3. Sincer, nici eu :)) În țara asta scrisul se plătește foarte, foarte, foarte prost… știu 😦 mi s-a întâmplat și mie :)) Oricum foarte bun articolul 😀

      4. Nu chiar. Scrisul de calitate nu se plătește prost, ci chiar bine :). Numai că toți caută sclavi 😀 și le spun celor care aplică: e foarte greu să ajungi să scrii pentru o revistă în mediu online, te va ajuta la CV, și te ajută pe naiba. În plus, moca, ori aproape moca e foarte ușor să scrii oriune :)).

      5. Da, depinde și de experiența pe care o ai în spate + altele… regret că nu mi-am căutat mai devreme ceva în acest domeniu (bine, nu mă pot plânge – nu sunt plătită așa cum am auzit pe la alții… dar totuși…)

      6. :)) și eu scriu acum pentru două site-uri, erau 3 de fapt… dar la una am renunțat fix pentru că își doreau sclavi…

Leave a Reply

