Big news!

Bianca-Dobrescu-mrvju9z2lo0icywl0bj38ahyog0isndp2s5c353g9gSalut! Zilnic văd trafic pe blog și mă mir, iar asta pentru că l-am lăsat cumva în stand-by. Adevărul e că am prioritizat.  Între timp m-am implicat în diverse proiecțele frumoase și acuuum chiar mi-am lansat propria platformă. Acum, adică chiar acum e gata gata la 21:28 :D. Astfel, mă veți găsi doar pe www.aicisescrie.ro, unde putem păstra cu cel mai mare drag legătura. În secțiunea de blog, așa cum începusem în trecut zambind.blogspot.com, blog pe care l-am închis acum un an când am realizat că mă aglomerez prea tare și pe care l-am stricat cu reclame idioate (nu mai fac :D), voi scrie numai și numai despre ce mă motivează și intenționez să scriu articole despre how to: de la cele mai banale chestii și până la cele de programare :). Vă aștept ( și cu păreri, că mereu avem de îmbunătățit), seară bună (am scos din tavă și trei articole)!

12 thoughts on “Big news!

    1. măi, n-am pe .com nimic. când am ales, mi s-a părut mai bună oferta pe .ro, mai ales că nu e site-ul în 2 limbi. dacă vrei s-o „arzi” internațional, e mai ok pe .com

Leave a Reply

