din gând, în gând.

Ce amuzant e să cotrobăi prin amintiri. Băi nene, dacă ar fi să spun ceva despre mine cea de până în 20 și de ani, ar fi că am știut mereu cum să-mi plâng de milă. Hahaha. Și, serios, nu e atât de ușor pe cât pare. De o importanță majoră e cum și cât, cine te citește și de ce te citește. Și apoi, câtă atenție acorzi a ceea ce se petrece cu tine în timpul ăla. Ce nu pricep e de unde pisici plânsul ăsta de milă și de ce am ales să-mi aștern gândurile așa de timpuriu. Ce era în neregulă? Și de ce nu mi-a arătat nimeni câte lucruri mișto mi se întâmplau?? Zău că nu se țineau scai oamenii după mine să-mi arate ce frumoasă e ziua aia în care am mers pentru prima oară desculță în râul cutare, când am prins prima fâță, sau când am urcat prima oară pe munte și m-a luat frica de urși. Ori când am mers prima oară în Vamă, cum a fost primul meu zbor, cum am bântuit noaptea capitalele lumii sau cum a fost la primul job. Dar ce treabă să aibă ei cu mine?  Oricum, am fost mult prea ocupată să scriu despre tot ceea ce-i mic și negru și urât și să nu păstrez, pe foaie, aprecieri despre oameni și locuri.

diary

Noroc că am șters praful de pe sertarele minții. Și la drept vorbind, acum, un pic înaintată în vârstă, îmi dau seama că am întâlnit atâția oameni faini și am vizitat atâtea locuri frumoase, am râs, am plâns, am dat-o în bară, m-am învățat minte, am mai greșit o dată, mi-am făcut update-uri peste update-uri în căutarea unei versiuni mai bune și mai bune a ceea ce trebuia să devin și nu știu dacă m-am arătat vreodată mulțumită de ceva sau de cineva. Dar am fost. Și continui să fiu.

 

One thought on “din gând, în gând.

  1. amintirile si rasariturile cele mai frumoase nu sevtrag in poze sau se scriu pe ciorna…in felul asta avem comori secrete in noi cu care la nevoie ne putem delecta (secret, promite-mi ca nu mai spui la nimeni treaba asta) 🙂

Leave a Reply

