socoteli :)

Astăzi am lansat prima aplicație în Google Play (de aseară am cont de developer, ieeei!), am redescoperit gustul ăla bun de Silva Neagră și am început „Pe când eram o operă de artă” de Éric-Emmanuel Schmitt. Încă mă pricep să citesc din mers. Am primit narcise albe. Faine, faine ( pe cât îmi plac florile albe, pe atât mai mult mirosul narciselor). Primăvara lovește insomnia crunt, așa că în noaptea de duminică spre luni am citit „Șoareci și oameni” de Steinbeck și am recitit Metafizica tuburilor de Amelie Nothomb, în noptea de luni spre marți m-am uitat la un sezon întreg din Girls, că am de recuperat, în cea de marți spre miercuri am dormit bine, miercuri spre joi am terminat două aplicații, basic, că mi-am făcut upgrade la RAM recent, ca atare am descoperit recent Android Studio, apoi mi-am reparat telefonul. Telefon care nu era neapărat stricat, ci doar îl resetasem din fabrică și find comandat din China, revenise la stadiul inițial: în chineză, și cu aplicații nefuncționale, iar fără să-l fi rootat nu l-aș fi dezmorțit. Și da, la asta nu mă pricepeam. Apoi, ca o scurtă recapitulare, tot săptămâna asta am scris despre un programator român care a reușit să atragă 300 de mii de euro și a lansat, de curând, o aplicație de tip ghid turistic, iar articolul apare în numărul de luni din Capital. Pe Leaders Reunited, o revistă online de business, am publicat un interviu cu Dragoș Cantea, un pianist român care-și face carieră în Norvegia. Cu Dragoș, printr-un program care avea drept scop să promoveze 4 artiști români am împărțit în aplauzele tuturor scena, prin 2012, dacă nu mă înșel. Când am citit din versurile apărute în Toamna asta citim Kafka. Am început o poveste diferită față de ceea ce am scris sau nu am scris până acum, m-am amăgit că-mi fac timp și-n seara asta să joc cu A. și A. LOL :D… și n-am încetat să mă întreb. large

Leave a Reply

