povestea care nu se spune vreodată…

Să poveștești cum a fost atunci când te–ai apucat să începi să înveți ceva și ți s-a părut o luptă cruntă. Cam așa sună cerința exercițiului la care am ajuns acum, aparent banală și dată în urma unui tutorial care te-nvață să faci aplicații în Android Studio (my new love, after linux 😛 ). Well, să povestesc despre atunci când m-am pus pe învățat coreeană și mai întâi am încercat, după ce am citit nu știu câte studii, să scriu pe românește de la dreapta la stânga, fiindcă, chipurile, e mai fun?! Sau despre atunci când a trebuit să învăț ce-i aia cifră de afaceri și profit net? Ori despre cum mi-a ieșit primul site? Pe care, reușisem să-l vând, la un preț decent? Și, cum zilele au trecut, i-am arătat clientului de atunci că am învățat în scurt timp lucruri noi și îi poate ieși o platformă super modernă în aceiași bani și că s-a bucurat de n-a mai putut??! Totuși, cel mai dificil a fost să văd că pe laptopul meu, super Lenovo-ul meu cu 4GB de ram, Android Studio făcea figuri. Și urmam un curs „șmecher” cu profi mișto. Totuși, am lăsat timpul să treacă până să-mi fac upgrade. Fiindcă în timpul ăsta îmi setasem alte țeluri, cum ar fi Photoshop. Saaau despre cum am învățat să scriu primul articol de business? Că mi l-am corectat de sute de ori? Când ieși din mediul tău, nimic nu e așa de simplu precum pare, cu toate că poți face absolut orice dacă-ți acorzi timpul necesar. Prin urmare, când am învățat ceva și mi s-a părut o luptă cruntă? Când m-am apucat de sală? Și am ajuns acasă vai mama mea? Când am început cursurile de arte marțiale? Când????? Parcă în fiecare zi mă provoc la ceva nou. Parcă în fiecare zi…

*** Later edit: Da, toate chestiile enumerate, nu se traduc prin lupte crunte. Ci, prin niște amintiri faine și dragi, care, de multe ori îmi stârnesc râsul, dacă luăm în calcul și gafele pe care le-am făcut. Totuși, o luptă cruntă, cu tine, e atunci când înveți o altă persoană și te descoperi pe tine, cumva prin ochii celorlalți. Atunci, îți dai seama că nu te cunoști pe dinafară și că în fiecare zi ești altcineva.

Leave a Reply

