:)

M-am trezit și am mers la al doilea antrenament (ever) de kick boxing. Și de data asta mi-a plăcut mult.  Încă mă uimesc cât de sus pot da cu piciorul, și cum, într-o rotire, parcă mă eliberez de stres. Pac. Și fiecare lovitură greșită doare. Cred că sunt foarte stângace și, că, deși n-ar trebui să-mi pese, probabil arăt amuzant din exterior. În fine, am sărit coarda, am dat pe gât o grămadă de apă. Și apoi, am alergat un kilometru pe bandă, am mâncat o super salată de ton, am făcut două meciuri de LOL cu A., am descoperit că mi-am uitat cardul, aseară, când am cumpărat mâncarea și am mers vreo 20 de minute să-l găsesc. Am avut noroc. M-am împiedicat de câteva ori, i-am amintit lui A. că n-are timp să se plictisească cu mine. Și, fiindcă nu-i citeam niciun zâmbet pe mutra aia drăguță, i-am sugerat să-mi acorde mai puțină atenție, pentru o viață sănătoasă. Nu m-ar deranja deloc dacă nu mă vede când mă lovesc, dacă nu știe că-mi uit cardul pe te miri unde, dacă nu mă aude când mă văicăresc. Deși, când ne-am cunoscut, s-a trezit din cauză că am țipat. Și nu de plăcere sau că văzusem vreun gândac. Dormise la noi, la cămin, la colegă-mea de cameră, pe patul liber (că aveam o cameră de trei, în care stăteam două pe vară) și după ce-mi făcusem duș, coc, tras pe mine o rochie neagră faină, genunchiul meu…pac… lovește patul. De durere, am uitat unde sunt și că mai există și alți oameni în jur. Nu mi-a zis nimeni nimic. Însă nu poate spune că n-a primit vreun fel de avertisment de la bun început. În fine, după ce mi-am recuperat cardul, am mers să-mi iau mânuși de box din Decathlon. Sunt roșii și-au fost la ofertă. Că tot eram în zonă, am dat o fugă și-n Selgros, și, să fie contrastul puternic mi-am luat o pereche nouă de andrele și vreo două gheme, ah și-un stilou nou. Că ultima oară când mă plimbam eu prin Teleferic, în Poiana Brașov, ascultând despre importanța Spa-ului în hotel, când să notez m-am umplut de cerneală și n-a fost tocmai vesel. Cât despre tricotaj, dacă „faci” ochiuri noaptea, scapi de insomnie, parol. E testat. Bag vreo 5-6 rânduri pe seară când simt că nu mai pot, și somnifer nu alta. Că mă trezesc după 1-2 ore de somn și nu mai adorm la loc e partea a doua. Dar aici dau vina pe primăvară. Mi-am început ziua mâncând clătite și-am încheiat-o cu clătite. În seara asta Al., fiind în vizită la iubitul ei, la câteva blocuri distanță mi-a zis că face clătite și dacă vreau să ne vedem la mijlocul drumului să-mi dea.  Băi nene, Nutella și nucă la „unșpe” noaptea,  Al. e genială. Și nu mi-a pus la pachet două-trei, ci o farfurie întreagă. Cine face asta? Aseară, ne-am văzut, ca-ntre fete, la bere și ne-am repovestit viața. De parcă a trecut așa mult din facultate când stăteam una lângă alta și ne făceam planuri pe care nu ni le-am adus încă la stadiul realizabil. Am crescut frumos, aș zice. Am rămas amuzante, aiurite, dar parcă mai mature-n gândire. Și avem farmecul nostru.

(o poză cu mine de la primul antrenament :)) )

prima oara

4 thoughts on “:)

Leave a Reply

