Cu D.

După ce-am „dat în sac” până nu mi-am mai simțit mâinile, am ieșit cu D. în Tineretului. Trecuseră peste două luni de când ne-am văzut ultima oară. Și, deși vorbim continuu, nu rămânem niciodată fără subiecte când ne vedem. Cu D. am împărțit camera-n Panduri în 2014, probabil cel mai bun an al meu din studenție.

Cumpărături pe buget redus de la Carrefour, șervețele trântite pe podea, cu scopul de a defini un pătrat pe care-nvățam, chipurile, tango. Nopți cu vin de țară și dans la lumina veiozei, zile întregi în care, pentru a ne exersa limbile străine, vorbeam numai în franceză și engleză, seri cu picioarele băgate în același lighean cu ceai. Bătăi cu perne pe coridor, Africana topită la microunde pe față, furișat la dușuri să ne spălăm mutrele abia fine, țigări la optzeci de bani bucata, cafea proastă de aparat, poker și remi. Eseuri despre Eminescu pe care D. îmi spunea ce notă luam (aș fi putut da și la litere 😛 ), seri urâte, în care nimic nu ieșea așa cum trebuie, când împărțeam același pat și ne uitam la seriale proaste de care aveam nevoie ca de muzici triste. Breton ciuntit, păr vopsit, multă ciocolată și lipsă de bani pe care n-o simțeam atât de rău nici când mâncam Snickers în colț de pâine să ne țină până la două de foame. Cred că atunci când ajungi să cunoști atât de bine un om, așa cum ne știm noi, nici să vrem nu ne-am putea scăpa una de alta. D. a fost în America cu Work & Travel și zice că e genial să nu te știe nimeni undeva, să poți să o iei de la capăt, cu oameni noi cu povești noi, cu ieșiri faine. O să plece iar. Nu mai iubește pe nimeni și citește toate cărțile pe care i le împrumut. D. e fucking awesome și mă bucur super mult că ne știm așa.

*așa de veselă am fost azi 😀

eu veselă.jpg

 

Leave a Reply

