tu visezi? :)

La un moment dat, întorcându-mă într-unul din vise, în timp, undeva prin 1600, m-am trezit într-un fel de cort vorbind cu strămoșii altcuiva. Nu ne-nțelegeam foarte bine, că li se părea că pocesc cuvintele. Eram cu telefonul, ultimul răcnet, în mână, și tocmai pusesem „Ziua Vrăjitoarelor” de la Cargo. Părea că le place și drăcia asta din care se auzea m-u-z-i-c-a și piesa. Când mi-am dat seama ce se întâmplă le-am zis să creadă în viitor, că dacă există ceva cu adevărat, ăla e viitorul. Ei aveau alte cântece și alte idei. Le-am mai spus și în ce să investească și în cine să nu se-ncreadă. De rele, am zis că nu-i de datoria mea. Dar în visul ăla, din noaptea aia de toamnă, ei credeau în chitare, tobe și versuri pe care, poate, nu le-nțelgeau prea bine. Și păreau că nu se mai satură. În fine, cine știe ce-o fi în subconștientul meu că astă noapte, printre altele, după luni întregi în care „călătoriile în timp m-au ocolit”, m-am trezit prin 1960. Stăteam pe-o bancă lângă o femeie misterioasă care, pare-se, mi-a spus la un moment dat: „Ei, aș! Ai ajuns aici, cu atâția ani în urmă să te naști și tot ce faci e să stai în casă? Ieși nene și lasă-te să fii măcar un pic curioasă!”. Ai zice că sunt prea odihnită! Zău!

4 thoughts on “tu visezi? :)

  1. Interesant și trecutul! Mi-ar place mai mult să mă visez pe undeva prin viitor, ca Părintele Arsenie Boca… Să văd cometa care va lovi pământul, cutremurul care va rade jumătate din București… Învazia rușilor în Romania… Anul și ziua propriului meu deces, etc.

Leave a Reply

