altfel

(probabil m-ai auzit și tu: salut, sunt B. și am 1,65 cu indulgență…

ok, 1,62 merge? 

nu…!?)

când îmi văd în treacăt reflexia în geamurile din piața Charles de Gaulle mi se pare că-s mai scundă decât mă prezint

e 3:15, și doar așa, să mă fandosesc, la un calcul simplu aflu unghiul dintre limbi

vorbesc într-una, despre filme și cărți

piese de teatru mișto, nasoale, făcute după niște scenarii proaste sau bune

iar interlocutorul meu e o doamnă care nu știe că e frumoasă

și nici că poate, câteodată, are gusturi mai  bune decât mine

nici n-o să-i zic,

îmi place s-o cert că nu merge desculță prin iarbă

și că nu face genuflexiuni dimineața

(cândvane-am ținutdemânălaAviatorilor/iarîmiapariînmintenebărbierit/eștiaricios șinicinumăînvârți/căamețeștirepede)

în fine, îmi continui discuția în fusta asta scurtă și veche

mai înaltă decât las să pară și mai subțire decât mă amintești.

One thought on “altfel

  1. Îmi place cum scrii! Cândva, te voi ține de mână până la Aviatorilor și înapoi…Nu te-aș învârti. Te-aș lăsa să-mi vorbești iar eu te voi asculta. Sunt sigur că mă voi simți fantastic de bine! Aș zâmbi tot drumul. O zi bună!

Leave a Reply

